Lipiec 15, 2020

Jak podnieść skórę powiek bez skalpela?

Jedną z oznak starzenia się jest utrata elastyczności oraz opadanie powiek. Niestety negatywnie wpływa to na wygląd całej twarzy i jednocześnie skutkuje tym, że sprawia ona wrażenie smutniejszej i bardziej zmęczonej. Jakie są sposoby na podniesienie skóry powiek i to bez wykorzystania inwazyjnych metod takich jak skalpel?

Lifting powiek przy użyciu urządzenia Plasma

Bezpieczną i bezinwazyjną metodą pozwalającą na podniesienie skóry powiek bez skalpela  jest zastosowanie urządzenia o nazwie Plasma. Sam zabieg polega na wykonywaniu punktów na skórze, co doprowadza do odparowania naskórka, bez jednoczesnego uszkadzania skóry właściwej. W procesie nie dochodzi też do krwawienia czy uszkodzenia tkanek, a także nie pojawia się stan zapalny.

Dzięki tej procedurze powieki unoszą się i efekt widoczny jest właściwie od razu po jej wykonaniu. Zabieg liftingu powiek przy zastosowaniu wspomnianej metody stosujemy również w naszej klinice, oczywiście po uprzedniej konsultacji z pacjentką.

Dlaczego lifting powiek bez skalpela cieszy się rosnącą popularnością?

Ból oraz długi czas rekonwalescencji to główne powody, dla których wiele kobiet rezygnuje z wykonania liftingu powiek przy użyciu skalpela. Na szczęście mają one alternatywę, która jest bezpieczna, nie wiąże się z długim dyskomfortem oraz nie wymaga zaprzestania wykonywania codziennych czynności na kilka tygodni.

Dzięki urządzeniu Plasma wystarczy zaledwie dwa dni i po tym czasie można wrócić do pracy. Strupki, które pojawią się na twarzy, zakrywa się również make-upem, co jest dodatkową korzyścią dla pań mających dużo codziennych obowiązków.

Dodatkowo skóra może być lekko zaczerwieniona przez okres do maksymalnie dwóch tygodni, jednak także można zatuszować to za pomocą odpowiednich kosmetyków.

Czy zabieg przy użyciu urządzenia Plasma jest dla wszystkich?

Choć sam zabieg jest bezpieczny, to podobnie jak w przypadku wielu innych procedur wykonywanych w gabinetach medycyny estetycznej jest kilka przeciwwskazań do jego wykonywania. Poza okresem ciąży i karmienia piersią nie powinno wykonywać się go przy:

• chorobach nowotworowych,
  • chorobach oczu,
  • chorobach serca,
  • aktywnych stanach zapalnych,
  • chorobach skóry takich jak łuszczyca.

Specjalistę trzeba też poinformować o innych dolegliwościach oraz o przyjmowanych lekach.

Jak widać, istnieją naprawdę skuteczne metody pozwalające podnieść powieki bez ingerencji chirurga. Jeśli chcą Panie skorzystać z takich nowoczesnych technik, serdecznie zapraszamy do naszej kliniki.